Dopasowanie zdalne
Już teraz możesz dopasować swój aparat słuchowy bez wychodzenia z domu! Takie dopasowanie jest dostępne dla ograniczonej gamy produktów, które możesz zakupić w naszych gabinetach. Poniżej opiszemy w jaki sposób sprawdzić, czy Twój aparat słuchowy ma opcję dopasowania zdalnego oraz jak umówić się z nami na wizytę on-line.
Aparaty słuchowe dzięki Zdalnemu Wsparciu pozwalają na dostęp do wirtualnych wizyt, podczas których Protetyk Słuchu ma możliwość regulacji aparatu słuchowego w czasie rzeczywistym, bez konieczności wizyty w gabinecie. Sesja Zdalnego Wsparcia odbywa się przez Internet z wykorzystaniem smartfona pacjenta, który nawiązuje połączenie z oprogramowaniem dopasowującym aparat słuchowy, znajdujący się w gabinecie protetyka słuchu. Takie dopasowanie umożliwia regulacje aparatu Pacjenta w codziennych sytuacjach, których środowisko akustyczne różni się od tych panujących w gabinecie.
Aby skorzystać z możliwości Zdalnego Wsparcia Pacjent musi posiadać:
- Smartfon kompatybilny z aplikacją do dopasowania zdalnego.
- Dostęp do Internetu.
- Odpowiedni aparat słuchowy
Oto krótka instrukcja w jaki sposób możesz skorzystać z funkcji Zdalnego Wsparcia:
1. Pobierz i zainstaluj na swoim smartfonie aplikację do Twoich aparatów słuchowych z Google Play™ lub App Store®. Następnie postępując zgodnie z instrukcją zesparuj swoje aparaty słuchowe.
2. Skontaktuj się z Protetykiem Słuchu i ustal termin sesji Zdalnego Wsparcia tel. 61 866 76 31.
3. Uruchom sesję Zdalnego Wsparcia w swojej aplikacji.
Uwaga: Termin sesji zdalnej powinien być wcześniej ustalony z Protetykiem. Protetyk słuchu będzie dostępny tylko wtedy, gdy wcześniej ustalono termin sesji. Proszę cierpliwie czekać na połączenie.
Spis aparatów słuchowych posiadających funkcję zdalnego wsparcia:
- Phonak - za pomocą aplikacji My Phonak:
-Aparaty słuchowe z platformy Marvel,
-Aparaty słuchowe z platformy Paradise,
- Bernafon - za pomocą aplikacji Bernafon Easy Control Connect:
-Viron,
-Alpha,
-Zerena,
- Oticon - za pomocą aplikacji Oticon RemoteCare App:
-OPN,
-OPN S,
-OPN Play
-Xceed,
-Xceed Play,
-Siya,
- Starkey - za pomocą aplikacji Thrive Hearing:
-Livio,
-Livio AI,
-Livio Edge AI,
- Resound - za pomocą aplikacji Resound Smart 3D:
-ONE™,
-LiNX Quattro™,
-LiNX 3D™,
-ENZO 3D™,
- Audibel - za pomocą aplikacji Thrive Hearing:
-Via,
-Via AI,
- Widex - za pomocą aplikacji Widex RemoteCare:
-Moment,
-Evoke,
-Dream,
-Unique,
-Beyond,
- Signia - za pomocą aplikacji Signia App:
-Aparaty z platformy Xperience (z dopiskiem X),
-Active,
-Aparaty z platformy Nx,
- Beltone - za pomocą aplikacji Beltone HearMax:
-Imagine,
-Amaze,
-Trust,
-Boost Max,
-Boost Ultra,
-Rely,
- Niektóre aparaty firmy Rexton - za pomocą aplikacji Rexton
Każda sesja Zdalnego Wsparcia traktowana jest jako wizyta w gabinecie protetyka słuchu, na którą trzeba umówić się z wcześniejszym wyprzedzeniem. Jednak należy pamiętać, że Zdalne Wsparcie jest opcją dodatkową i nie może całkowicie zastąpić wizyt w gabinecie protetyka słuchu. Jeżeli chcesz skorzystać z możliwości Zdalnego Wsparcia skontaktuj się z nami: 61 866 76 31.