Phonak Marvel - Zdalne Wsparcie

 

        Phonak Marvel dzięki Zdalnemu Wsparciu pozwala na dostęp do wirtualnych wizyt, podczas których Protetyk Słuchu ma możliwość regulacji aparatu słuchowego w czasie rzeczywistym, bez konieczności wizyty w gabinecie. Sesja Zdalnego Wsparcia odbywa się przez Internet z wykorzystaniem smartfona pacjenta, który nawiązuje połączenie z oprogramowaniem dopasowującym aparat słuchowy, znajdujący się w gabinecie protetyka słuchu. Takie dopasowanie umożliwia regulacje aparatu Pacjenta w codziennych sytuacjach, których środowisko akustyczne różni się od tych panujących w gabinecie.

 

Aby skorzystać z możliwości Zdalnego Wsparcia Pacjent musi posiadać:

  • Aparat słuchowy Phonak z platformy Marvel (z wyjątkiem Phonak Sky M), dopasowany  wcześniej w jednym z naszych gabinetów.
  • Smartfon kompatybilny z aplikacją MyPhonak.
  • Dostęp do Internetu.

 

 

Oto krótka instrukcja w jaki sposób możesz skorzystać z funkcji Zdalnego Wsparcia:

1.  Pobierz i zainstaluj na swoim smartfonie aplikację MyPhonak z Google Play™ lub App Store®. Następnie postępując zgodnie z instrukcją zesparuj swoje aparaty słuchowe.

2.  Skontaktuj się z Protetykiem Słuchu i ustal termin sesji Zdalnego Wsparcia.

3.  Aby uruchomić sesję Zdalnego Wsparcia, dotknąć menu (3 linie) w prawym górnym rogu.

4.  Dotknąć opcji „Zdalne wsparcie”

5.  Dotknąć przycisku „Rozpocznij”, aby rozpocząć wyszukiwanie Protetyka słuchu.

Uwaga: Termin sesji zdalnej powinien być wcześniej ustalony z Protetykiem. Protetyk słuchu będzie dostępny tylko wtedy, gdy wcześniej ustalono termin sesji. Proszę cierpliwie czekać na połączenie.

 

 

 

 

         Każda sesja Zdalnego Wsparcia traktowana jest jako wizyta w gabinecie protetyka słuchu, na którą trzeba umówić się z wcześniejszym wyprzedzeniem. Jednak należy pamiętać, że Zdalne Wsparcie jest opcją dodatkową i nie może całkowicie zastąpić wizyt w gabinecie protetyka słuchu. Jeżeli chcesz skorzystać z możliwości Zdalnego Wsparcia skontaktuj się z nami: 61 866 76 31.